Cum pot să te ajut?
Abordarea proiectelor
Pot să mă ocup de zona strategică și de viziune, pot documenta inițiativele și tacticile folosite, dar și de ghidarea echipelor de producție și chiar de execuție efectivă pentru task-uri punctuale.
- 1
Cercetare, planificare și auditare a situației tale digitale
Pentru a ști de unde pornim, trebuie să evaluăm integral procesele interne, așteptările clienților, potrivirea cu piața și comparația cu competiția. Generăm un audit complet.
- 2
Design-ul fluxurilor, campaniilor sau interfețelor necesare
Schițăm, testăm și desenăm artefactele vizuale și ale experienței utilizatorilor tăi, creativele campaniilor și materialele care să ne ajute să clarificăm implementarea.
- 3
Producția și execuția conform celor mai bune practici
Ne asigurăm că site-urile, aplicațiile, campaniile sau brand-urile aflate în discuție au parte de cele mai înalte standarde de construcție, funcționalitate, eficiență și ROI.
- 4
Implementăm proceduri, procese, experimente și iterații continue
După ce totul e live, treaba nu e nici pe departe terminată. Avem nevoie să ne asigurăm că evoluăm continuu, și că suntem acoperiți din toate punctele de vedere.
Servicii și expertiză
Planificare și analiză
Care e motivul pentru care există business-ul tău? Cum se potrivește el în piață, pentru userii tăi și cum se compară cu restul jucătorilor concurenți? Care sunt problemele actuale ale strategiei tale de marketing și ale site-urilor și aplicațiilor tale? Cum setăm așteptările pentru succesul inițiativei de optimizare?
- Product-market fit
- Auditul prezenței online
- Cercetare competitivă
- User research
- Business Process Analysis

Design-ul fluxurilor și artefactelor vizuale
Cum ar trebui să prezentăm ADN-ul unic al companiei sau produsului în contextul utilizatorilor și al pieței? Care e cea mai bună variantă de creative pentru funcționalitate maximă sau optimizarea CTR?
- Vizualizarea Core Value Proposition
- User Personas
- Arhitectură informațională (navigare, taxonomii, etc)
- Fluxuri de utilizare
- Wireframe-uri
- Branding
- Design de interfață
- Design grafic și de creative pentru campanii
- Prototipare și User Testing
- Business Process Redesign

Implementarea conceptelor schițate și producția tehnică
Ce platforme folosim? Cum structurăm site-urile, aplicațiile și infrastructura? Cum executăm development-ul respectând standardele și cele mai bune practici? Cum gândim targetarea campaniilor și cum optimizăm conversia?
- Decizii de arhitectură tehnică
- Alegerea framework-urilor de lucru
- Setup operațional, source control, CI/CD
- Infrastructură și autoscaling
- Mobile-first responsive front end web development
- Back end development decuplat, API-oriented
- Usability
- Accesibilitate
- Training și coaching pentru echipele implicate
- Project management & product ownership on demand
- Unit testing
- Testare automată de funcționalitate
- Execuție de lifecycle-uri și campanii de marketing direct
- Implementare de campanii PPC

Post-producție, raportare, iterații și experimente
Un „educated guess” nu valorează nimic dacă nu e validat în cifre. Și dacă nu e îmbunătățit progresiv prin proceduri de experimentare incrementală post-lansare, fie că e vorba de un site sau de o campanie de marketing.
- Analiză de KPI-uri
- Implementare de tracking și Analytics
- Generare de rapoarte și dashboard-uri
- Sistem de alerte
- Proceduri pentru mentenanță
- Experimentare și îmbunătățiri iterative
- Testare automată și end-to-end
- Proceduri de disaster recovery
